Cica bine ai venit.....

Daca esti sec si nu ai rabdare cu oamenii seci mai bine pleaca :D
ATENTIE! Posibil limbaj vulgar si greseli gramaticale.

vineri, 21 martie 2008

efectiv timp pierdut.

dupa o lunga absenta .. revin :)))
pregatiri de majorat... nu al meu... al unei amice..
pare promitator ... dar cine stie...
poate ma voi intoarce in viata :D

totusi stau si ma gandesc cum va fi.. parca am emotii eu :)) (de unde dracu le scot??)
probabil e tigara... nu am mai fumat de mult Kent lung.. :-p~ oricum ma gandesc ca poate intr-o zi pot face ceva... idealuri in viata...
iar trec de la un subiect la altul ca musca de pe un c**c** pe altul.... :)) primul cuvant cenzurat...  ( de parca am si scris eu multe cuvinte de genul.. :)

timpul trece... eu raman pe scaun... mai am putin din tigara... foarte putin..... imposibil de putin.... cred ca am ajuns la filtru si nu mi-am dat seama... concentrare... de unde...


idealuri in viata... oricum nu femeia cu mustata... clar. no way man... nici gand.

Niciun comentariu: