Cica bine ai venit.....

Daca esti sec si nu ai rabdare cu oamenii seci mai bine pleaca :D
ATENTIE! Posibil limbaj vulgar si greseli gramaticale.

duminică, 3 august 2008

parerea mea

stateam azi si navigam pe net.. si m-am gandit sa intru pe un anumit site pe care voi probabil il cunoasteti.... toate bune si frumoase avand in vedere ca vara asta am avut cateva contacte cu anumiti oameni care totusi vor sa faca ceva dar nu stiu despre ce vorbesc. exemplu: "URASC UNGURII SI TIGANII!! MA ALATUR LOR!.. ahm.. ok daca tu crezi ca asa merg lucrurile.. be my guest. dar pana la urma ce o sa realizezi ? asa. sa revenim.
cum ziceam. am gasit pe acel site niste sondaje de opinie destul de interesante la care probabil eu am ceva de comentat sau adaugat.. cum e si titlul acestui post.. e DOAR parerea mea

Sunteti de acord cu intentia radicalilor maghiari de a organiza un referendum pentru autonomia "Tinutului Secuiesc"?



Pentru (221)
13.68%

Impotriva (1314)
81.36%

Nu ma pronunt (80)
4.95%

asta e ca tipul ala care a revendicat moldova pe motiv ca e descendentul lui Stefan cel Mare... :)) cine mama zmaului credeti ca ar accepta asa ceva.?? :))

acum alt sondaj de opinie .. sincer acesta m-a cam enervat.. si bine inteles ca si pe voi cred ca va va enerva.. acum. adevarul este ca a inceput recent si are putine voturi ... DAR TOTUSI!!!

Esti mândru ca esti român?



Da (135)
49.45%

Nu (126)
46.15%

(12)
4.4%

prea putin... adica aproape jumatate din cei care frecventeaza acest site nu sunt mandri ca sunt romani?? stai putin... parca site-ul acesta este pentru cei care sunt .. si totusi se pare ca nu..

alt sondaj care m-a amuzat la culme :))

Unirea Republicii Moldova cu România se va realiza in urmatorii:



5 ani (2832)
54.11%

10 ani (2171)
41.48%

Imi este indiferent
(231)
4.41%

frate... 54 % wooow.. .. ok.. nu sunteti mandri ca sunteti romani.. dar sperati la uniunea cu Moldova... ahm.. ce mama zmaului sunteti atunci?? moldoveni sub acoperire?

inca unul:
Considerati presiunea autonomistã a UDMR drept antistatalã, antiromâneascã si anticonstitutionalã?



Da (4253)
90.35%

Nu (377)
8.01%

Nu ma pronunt (77)
1.64%

sincer... no coment.. se pare ca aici se vede destul de clar rezultatul...
Bun .. si acum sa ne intoarcem la topicul nostru preferat...: TIGANII!!

Sunt tiganii o problema a intregii Uniuni Europene sau doar a României?



A Europei (8985)
83.11%

A României (1144)
10.58%

Nu sunt o problema (682)
6.31%

sincer.. eu as alege a doua varianta.. A Romaniei.. pentru ca sincer... Chiar NU ma intereseaza de europa..  

Credeti ca anexarea Romaniei de catre Uniunea Europeana va grabi distrugerea independentei, suveranitatii si identitatii noastre nationale?



Da (52563)
89.42%

Nu (4452)
7.57%

Nu imi pasa (1765)
3%

sincer nu ma intereseaza cum vad europenii Romania.. dar cred ca e mai bine asa... tiganii pot sa plece singuri din tara fara sa fim noi nevoiti sa il alungam.. adica OK.. partea cu italia e urata... dar asta pentru ca ne-au confundat cu ei..  apropo de italieni si ura lor fata de romani,, chiar citeam azi pe youtube un post facut de un italian care suna(cu copy paste) in felul urmator: " i like romania and romanian people..even i am not happy that romanian hate we italians so much...i would like that will be friend between our 2 nice country, and we are brothers too..anyway u have a beautifull country... greetings from italy my friends :)"

altul care mi s-a parut interesant mai ales dupa ce am observat anumite reactii ale unor prieteni apropiati :))
Contribuie manelele la ţiganizarea Romaniei?



Da (1757)
83.95%

Nu (186)
8.89%

Nu imi pasa (150)
7.17%

parerea mea.. sunt foarte multi romani care se comporta ca tiganii!! din cauza manelelor.. umbla in stoluri. mai ales astia tineri.. si aia mai batrani .. MAI ALES AIA DIN MEDIAS.. futemas in PORTA lor.. si accentele lor de cacat... .. a.. revenind la reactiile prietenilor de care vorbeam. cand vad un roman.. (cu accent pe roman!) pe strada care e gelat in cap si cu haine de manelist adica.. tricoul insuportabil cu "DE PUTA MADRE" de preferabil roz si pantalonii de cacat cu buzunare rupte .. nu mai luam in seama adidasii de proasta calitate cumparati de la negustorii turci pe care scrie ribook sau alte cacaturi ... spun direct si ferm ca e TIGAN..


cam atat pentru azi cu ideile mele..

Un comentariu:

Carti fara pret spunea...

off topic: ALO! Bloggeri sibieni? Intalnire!!! Detalii si inscrieri pe Mazemania