Cica bine ai venit.....

Daca esti sec si nu ai rabdare cu oamenii seci mai bine pleaca :D
ATENTIE! Posibil limbaj vulgar si greseli gramaticale.

sâmbătă, 2 august 2008

WTF ???

Ce mama zmaului am?? in ultima vreme imi vine sa ma cert cu toata lumea.
Sper ca daca scriu ma mai linistesc, am observat ca ma enerveaza la culme (mai nou) oamenii care vorbesc foarte mult si care isi povestesc vietiile (de parca m-ar interesa pe mine viata lor). oricum trecem peste .
Daca tot ascult Kreator in timp ce scriu poate ar fi o idee buna sa imi expun parerea fata de Rockin' Transilvania (pe scurt ca nu am rabdare)
Nu am fost interesat de nici o trupa in afara de trei.. care bateau bine de tot la ochi. :TestamenT, Doro si Kreator.
Best sound:TestamenT
Best enterainers:Doro
si...
Best (dupa parerea mea): Kreator - pacat de sunet dar asta este. i-am vazut live la mine in oras si nu nimic altceva nu mai conteaza.
         asta e totusi parerea mea.. si... avand in vedere faptul ca parerile sunt impartite am sa va rog sa nu ma injurati :)

cam atat in postul acesta :)

Niciun comentariu: